Vilkår

Hjem / Foreningen / Vilkår

Vilkår for brug af websitet

Ved besøg på og brug af dette website er du forpligtet til at overholde gældende lov om ophavsret og rettigheder generelt. Derudover gælder nedenstående betingelser for brug af Risskov og Omegns Erhvervsforenings website og de produkter der er tilgængelige herigennem.

Bemærk

Oplysningerne på dette website er ikke nødvendigvis korrekte, aktuelle eller fuldstændige ligesom der kan forekomme unøjagtigheder, stavefejl eller trykfejl.

Generelt

Du må ikke kopiere, gengive, genudgive eller på anden måde distribuere eller videregive dette websites indhold, uanset formål, uden skriftlig aftale med Risskov og Omegns Erhvervsforening. Du er dog frit stillet til at besøge alle sider på websitet der er offentligt tilgængelige eller til hvilke du har gyldig adgang via adgangskontrolsystemet.

Ansvarsfraskrivelse

Risskov og Omegns Erhversforening fraskriver sig udtrykkeligt ansvaret for at opdatere websitet så oplysningerne er aktuelle, korrekte og fuldstændige. Det er derfor dit ansvar at sikre dig at de oplysninger du baserer eventuelle beslutninger på er korrekte og fuldstændige ved at kontakte Risskov og Omegns Erhvervsforening.