Foreningen

Hjem / Foreningen

Risskov Erhvervs Forening er en interesse-organisation, der repræsenterer områdets virksomheder

Risskov er et dejligt område for alle, der bor, arbejder og driver virksomhed her.

Derfor har vi stiftet Risskov og Omegns Erhvervsforening – en interesseorganisation, der repræsenterer områdets virksomheder, og som arbejder til gavn for både borgere og erhvervsliv.

Vi tror på, at vi gennem en fælles indsats kan få stor indflydelse på, at områdets gode rammer fastholdes og udvikles.

Vi opfordrer alle, der driver erhverv i området til at blive del af Risskov Erhvervsforening, så vi sammen kan arbejde for, at Risskov fortsat vil være et attraktivt sted at bosætte sig, søge arbejde og selvfølgelig – etablere og drive virksomhed

For hver virksomhed der melder sig ind i Risskov Erhvervsforening står vi stærkere.